درمان های موثر برای PKD در حال حاضر چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان های موثر برای PKD در حال حاضر چیست

درمان های موثر برای PKD در حال حاضر چیست؟ بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری کلیوی ژنتیکی است. هیچ درمان رادیکال برای این بیماری وجود ندارد. اما ما می توانید وضعیت خود را بهبود بخشد و به شما کمک کند زندگی می کنند یک زندگی بهتر.

در حال حاضر، داروهای غربی فقط درمان علائم از کلیه است. آنها می توانند بیماری را از ریشه درمان نمی شود.

پس چه درمان موثر در بیمارستان ما هستند؟

درمان مشخصه برای بیماری کلیه در بیمارستان ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و سلول های بنیادی درمان. این یک درمان طبیعی و سیستماتیک برای PKD بدون هیچ گونه عوارض جانبی برای بیماران است.

همانطور که برای بیماران مبتلا به PKD در بیمارستان ما، ما اتخاذ درمان های مختلف برای آنها. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که برای درمان کیست کلیه، که می تواند به اندازه کیست کلیه را کاهش می دهد، افزایش عملکرد کلیه خود را و به تاخیر انداختن رشد کیست کلیه استفاده می شود. تمام داروها از طبیعت می آیند، بنابراین شما باید بدون نیاز به نگرانی در مورد عوارض جانبی آن است.

سلول های بنیادی می تواند به انواع مختلف سلول های کلیه که کلیه نیاز افتراق. سلول های جدید متولد می تواند سلول های نکروتیک جایگزین، در نتیجه دستیابی به هدف از بازسازی ساختار کلیه. بنابراین اگر کلیه خود را با کیست های کلیه آسیب دیده است، سلول های بنیادی به خوبی کار برای تعمیر عملکرد کلیه است.

با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و سلول های بنیادی درمان، نه تنها کیست های کلیه خود را می تواند منقبض بلکه عملکرد کلیوی خواهد شد به طور موثر بهبود یافته است. است که می گویند پیوند کلیه و درمان طب غربی است تنها انتخاب برای بیماران مبتلا به PKD در حال حاضر.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و سلول های بنیادی درمان برای PKD، لطفا با ما یک پیام را ترک و یا برای ما ایمیل ارسال کنید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

huaxiainstitute@hotmail.com

وایبر / واتساپ +86 18831112890





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: